Can we go Camping? (kännsliga läsare varnas)

 
Tjoo!!
precis kommit hem ifrån skolan,och som jag skrev igår så skulle jag sminka idag, Idag sminkade jag min Skräk Historia. och såhär skrev jag min historia:
 
"Nathalie skulle ut och campa med sina kompisar till helgen när dem väll kom fram började festen, senare kännde nathalie att hon behövde gå på toa så hon gick in i skogen, men när hon skulle tillbacka hade hon gått vilse, hon kom fram till en bondgård och gick fram till huset hon knackade på men ingen svarade,hon märker att dörren är öppen när hon går in möts hon av en förfälig stank,och går in mot vardagsrummet, där ligger hela familjen döda och på väggen har dem skrivit "gud förlåt oss" hon blir skräkslagen och springer därifrån,till slut hittar hon tillbacka men hennes kompisar är inte där,sen hör hon något i buskarna som kommer mot henne och det visar sig vara Jane hennes kompis men hon är en Zombie,bakom henne kommer Stefan och han är också en zombie båda två börjar äta från henne och Nathalie är nu också en Zombie. The End!
 
Det känndes även som jag grävde runt i hennes hud när jag skulle göra dem större såren och hålen haha. Blev värkligen svin nöjd med sminkningen! :)
 
4
Carro - en alternativ bloggerska

Roligt att du är med och tävlar om en valfri vara från Add9.se, lycka till! :) Kramisar Carro

evelina sigetty

coolt :)

Svar: Tack :)
Emma Unicorn

ADARAS.se

Åh vad coolt! :)

Svar: taaack :D
Emma Unicorn

Emma

Hört talas om punkter? Skrivregler? Styckesindelning? Stavning? Tror inte det ...