Emelie svensson

Jag har en frågestund på min blogg och det hade verkligen varit jätte roligt om du gick in och ställde en/flera frågor. http://vivolaemelie.blogg.se/2014/march/fragestund.html#post-comments xo

btw; älskar din design

Svar: ska gå in och kolla!
TAAAACK!!! :D
Emma Unicorn

Heidi Scythe

Hej! Ikväll klockan 18.00 utses vinnaren/vinnarna av veckans blogg, glöm inte att gå in och kika om det var DU som vann! :D
Vi kör även igång med en ny omgång så om du inte vann eller även om du vann så var gärna med igen! :D Kram!

Svar: Okej! ;D
Emma Unicorn

Mikael

Tjena, vilken snygg blogg du har!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet.

Här är en film om hur man blir medlem: https://www.youtube.com/watch?v=q-VevF_E_iM

Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från Mikael

Svar: Tack :D ska kolla in! :)
Emma Unicorn

Mikael

Kul, hojta till om du behöver hjälp eller vill ha VIP-koden ;)

Denise

Kan hon bli min fru? Så galet snygg!!! <3

Svar: Ellerhur :)
Emma Unicorn