Våra Awsome Lakan!

Hejsan! 
 
fysatan vilken rolig dag det har varit idag,en sorlig också,idag åt jag för sista gången maten i skolan,det var sistagången vi gjorde något på skolan,det var sista gången jag och Nathalie var i ett klassrum tillsammans. Men det har varit 3 Helt Galna år haha. Iallafall fixade vi våra lakan idag och alla blev extremt nöjda,Och peppade!
Nu ska jag fixa med musiken till Flaket sen ska jag fortsätta med att fixa till min student och ikväll blir det även student firande. ( en vi känner tar studenten idag GRATTIIIS!!!!!)
 
 
 
3
Lilly

Fattar egentligen inte varför man firar att man blir arbetslös.

Svar: det är inte det man firar man firar att man klarat alla åren man har gått i skolan :)
Emma Unicorn

Motionerafetto

Haha vi hade också den texten på vårat lakan till flaket! :D Så himla kul. Det är ju ironi rakt igenom, vilket kanske inte alla förstår ^^

Nu var det dock ett år sedan jag tog studenten, men herregud vad roligt det var! :-)
Kram

Svar: haha åh längtar!
Emma Unicorn

Lilly

Okej.