NU KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!

God Morgon Bloggläsare!!!!!
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN FÖR JAG SKA TA STUDENTEN FÖR JAG SKA TA STUUUDEEENTEEEN FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!!!
 
ja herrejävlar dessa 3åren på skolan har varit både underbara och tråkiga,jag har skrattat i varje hörn av skolan,jag har jagat nathalie igenom skolan när vi hade håltimme och tåkigt det slutade med att jag glattade på golvet och kom ner i spagat istället för att faceplanta haha. Jag har bråkat på skolan,jag har varit vittne till bråk på skolan,jag har hittat en vän för livet,jag har fått ta ledig för att kunna åka utomlands för att jag har varit klar med alla sakerna i skolan. JA! alla dessa åren har varit en kännslo mässig bomb men jag är så jävla stolt över mig själv att från att gå ifrån att igga skolan för den där killen sa åt mig att han ville träffas till att be han dra åt helvete och sen värkligen satsa på mina studier och nu står jag här och tar studenten MED betyg!! Det är jag nog mest stolt över faktiskt. Som ni förstår kommer jag inte uppdatera idag och detta är faktiskt ett tidinställt inlägg,men imorgon kommer jag bomba er med bilder från studenten ja jävlar! sen är det att söka in till italien som gäller!!! Hoppas er torsdag är lika fantastik som min!
 
 Bilden är ifrån Google.
1
Denise

Grattis till studenten! Ta vara på dagen :D

Svar: Tack! :D
Emma Unicorn