Inget Internet

God Morgon 
 
igår hade jag inget internet hemma så därför uppdaterade jag inte igår. Jag fick iallafall mitt simkort tillbx igår och det känndes så jäääävla skönt,att kunna surfa och sms igen THAT FEELING!. idag ska jag spela fotboll med klassen VS lärarna och vi ska skriva på vårt lakan till flaket. Kommer bli jävla roligt faktiskt haha. Efter ska jag ut och göra massa studentäranden sen på kvällen ska jag på student så jag kommer inte uppdatera idag eller imogon för den delen ska dygna inatt och imorgon har jag ja som vi skåningar säger röven full jag ska fixa ALLT till studenten på Torsdag bästi kmr och jag hinner inte tänke på bloggen imorgon. Jag kommer göra ett tidinställt inlägg till på Torsdag imorgon men mer uppdatering på torsdag än så blir det inte men det visste ni redan haha.
                                                                                                                                             //XOXO Cookie