Fyfan Vad jag är bra!

Hejsan! 
igår var typ världens bästa dag NÅGONSIN!,först vaknade jag och nathalie kl 5 och drog oss lite i sängen sen började vi göra oss iordning,drog till champange frukosten och taggade lite där först var det helt segt men sen började musiken och vi alla blev peppade,sen drog vi till skolan och var där tog foton åt lunch sen innan vi sprang ut skulle vi säga hejdå till lärarna jag försökte hålla in tårarna men när vår ena lärare börja prata ja då kom tårarna sen började ner räkningen för kl 15:00. Det gick så jävla snabbt för alla att springa ut serriöst,och vi taggade som in i helvete och sen kalla lärarna in oss dit vi skulle stå innan vi sprang ut,och sen fick vi ett tecken och vi sprang ut fyfan vad det var roligt och stå och hoppa upp och ner på scenen och skrika och sjunga. Sen var det flakåkning efter vi hade sagt hej till sälkt osv och att åka flak är någt åt det roligaste jag har varit med om
Vädret var ändå bra faktiskt vi hade sol först men sen regnade lite när vi sprang ut och skulle upp på flaket,men sen var det sol och lite mulet.. idag ska jag slappa och ta det lugnt faktiskt och fortsätta med mitt maraton på vänner. Men jag skulle ju så gärna velat ta om studenten igen för det var så jävla roligt. 
 
 
 
1
jessy

Men tack detsamma, så det ska va!"! :D

Svar: ja! :D
Emma Unicorn