2 till från Polen

Hejsan! 
Jag tänkte att jag kommer ladda upp 2bilder varje dag till det inte finns fler bilder ifrån polen resan. 
 

Efter vi hade anlänt i hotelrummet första dagen,så drog vi ner till deras så kallat coop forum/ica/willys ja kalla det vad ni vill haha men vi köpte lite basic grejer går man sen över gatan kommer man till ett litet område som har 4st små butiker man kan köpa sprit osv i vilket vi gjorde sen drog vi tillbacka till hotelrummet. Vi sa att vi inte skulle gå ut den kvällen utan vi satt inne i hotellrumet och söp och hade kul.....tills jag blev hungrig...så vi gjorde oss iordning och drog in till stan till vår bar tog två drinkar. (man ser verkligen att jag var trött haha)
 
 
Efter Baren drog vi tillbacka mot spårvagnarna och hittade ett kebab ställe precis innan spårvagnarna jag menar vi drog ut för att jag var hungrig hahaha.  så nathalie tog foto på kebab stället. Dem hade mer än bara kebab men vi beställde två kyckling kebaber :)