Whit the big D!

Hello! 
så nu när jag ska börja med träningen igen efter att jag har börjat äta nyttigare,så kanske ni undrar eller ni får veta iallafall är evil på det sättet hehehe,iallafall min dröm kropp vad som är målet osv,jag älskar mina kurver och att gå tillbacka till size 0 är inte vad jag vill utan jag vill bara bli lite smalare helt enkelt men behålla kurvorna,Jag har letat Läääänge efter den perfekta och inte photoshopade kroppen och en bild som blir mitt mål,igår natt efter jag hade spelat mina spel så googlade jag lite (det var innan jag hittade nmt) Jag fann den helt fantastiska och Vackra Kelly Brook. Hon har serriöst min drömkropp så jag hjärtade bilderna och sparade dem på telefonen för att få insperation! :)
 
1
Sanna

SÅ skönt att äntligen höra/läsa om någon som INTE vill vara size 0!!
Tack! Äntligen! *skuttar lite på stolen av glädje*

Svar: jag har varit size 0 jag är hur nöjd med mina kuvor som helst vill bara få en plattare mage thats it! sen är jag nöjd kuvor är hur fint som helst på en kvinna :)haha vad glad jag blir att du gillade inlägget ^^
Emma Unicorn