Rapunzel of Sweden

God Morgon! 
Tänkte starta dagen med en jävla bra tips,jag köper alltid löshår ifrån Rapunzel och nu dagen efter min födelsedag öppnar dem sin första salong här i malmö,YAAAAAAY!!! 
Jag har redan snackat med en av dem via mail ang min nya hårfärg,är jävligt jävligt taggad för det haha. Men ska först spara ihop till det också. (a) denna gången kommer jag vara sneaky snakey ang min hårfärg fram tills det är gjort. jag längtar tills på fredag då ska jag till butiken,så vill ni som bor i skåne också komma är det bara att titta förbi dem ligger nere i centrum storgatan 22a (man tar bussen till davidshalls gatan) sen så hoppar du av och går förbi bion sen BAM är du där :D mitt emot en telia butik också. Dem bjuder på dricka och lite mat dem som köper något får en goddie bag med sig (så långt lagret räcker).