NMT!

Hejsan!! 
 
herregud vilken jävla stressig dag jag har haft. Jag har flängt runder i stan och stressat för vi skulle till aq va kul när vi kmr fram efter alla om och men så RENOVERAR DEM OCH STÄLLET HAR STÄNGT FÖRUTOM EN JÄVLA 50 M POOL!!!!!! haha så åkte hem sen drog vi till kajutan som ligger precis vid sjön här på limhamn och jag åt världens godaste vegitariska rätt. Men nu till ämnet haha. Idag registrerade jag mig på en prova på träning hos Nmt vilket då står för Nordic Military Training. Man tränar utomhus och man tränar som man gör när man är i lumpen/armen jag ser fram emot att testa på denna träningen är det något jag gillar kommer jag att anmäla mig och jag kommer köra hårt då,jag anser att man får bättre träning och resultat av en sånhär typ av träning för asså jag vet inte ens vad jag gör på gymmet jag har 3st maskiner jag andvänder sen går jag hem....träningen där tar väll en Timme. Men här får du frisk luft och du tränar hela kroppen också jag ser fram emot resultatet faktiskt haha. Är du också sugen på att träna Nmt isåfall spana in deras hemsida klicka HÄR. :)