Min Plan

Hejsan! 
idag ska jag söka jobb via abretsförmedlingen jag har en plan och faktiskt tänkte jag berätta den för er,haha. 
Min plan ser ut såhär
 
Jag vill studera utomlands i Usa eller i Italien thats the big Dream för mig,men eftersom skolorna i utlandet kostar rätt mycket kommer jag att Arbeta i ett år innan jag söker till en skola, Nästa år kommer CSN att ändra allt när det gäller att få lån för att studera utomlands just nu får man ett rätt "litet" lån och det täcker inte hela termins avgiften men nästa år kommer dem att hjälpa en att täcka hela Terminsavgiften + har jag då pengar jag lägger undan så klarar jag mig utan problem. Där har ni hela min plan så jag ska söka rätt många jobb idag haha.
 
 
 
 
2
SUGARSIN

Lycka till! :)

Svar: Taack :D
Emma Unicorn

s

vad ska du studera utomlands? :-) och kommer det vara på engelska eller italienska?