When i was Young!

Såg en väldig rolig sak som jag själv tänkte göra fick iden via Carro
 
Hahah saker som man trudde serriöst på när man var mindre och jag var en idiot! helt ärligt haha. 
 
Trafik ljuset: när jag var litet trudde jag serriöst att om jag visade mina öronhänge (ja jag hade hål innan töjningar) så blev trafik ljuset grönt..... HAHAHAHAHAAH 
 
Bilen Hostade: vet inte om ni varit med om då när det finns vita stäck på vägen så "skakar" bilen jag trudde serriöst att bilen hostade hahaha. 
 
Engleska är kinesiska.  När jag var liten så snackade mamma och pappa kinesiska enligt mig nej men dem snackade engleska för jag och min syster förstod inte engelska då och jag trudde serriöst att enelska var kinesiska. HAHAHHA
 
Alla varma länder hade palmer. När jag var runt vid 9-10 års åldern så trudde jag att serrilst alla varma länder hade Palmer (så är ju inte fallet finns varma länder som inte har palmer haha) nej men serriöst paradiset var alla varma länder med palmer. HAHAHHA
1
Chanelle

Hahaha "bilen hosta"!:D

Svar: Haha ja x)
Emma Unicorn