Today is D day!

God Morgon! 
Idag är det första dagen på skolan,fick reda på att vi går enligt schemat dvs att vi ska ha praktik idag men jag har inte någon praktik plats eftersom jag inte fick hjälp av skolan,så jag ska ha möte med min lärare ist och göra upp en plan på när jag ska sminka eftersom jag var borta mycket förra terminen så jag har både ett prov och en uppsats via makeup att göra, (ska skriva en historia och sen sminka enligt historian,min historia är awsm den innerhåller mycket blood mycket sår och mycket död hehehe PEPPEN
så jag antar att min dag inte blir lång i skolan,efter skolan ska jag till H&M och fynda saker eftersom jag har ett presentkort att andvända MOHAHAHAH. Inatt har jag sovit 0 timmar så jag kommer vara döende idag,som den snälla bloggaren jag är så har jag fixat eller ja har och har SKA fixa lite inlägg till er för nu är det slut med en blogg som är öken. 
Todays look/makeup.
2
Ronja

Älska dina kindpiercingar, önskade att jag va modig nog att skaffa det. Haha, men jag körde på snakebites mellan 13-16 :)

Svar: Har både haft snake bites.angel bites och jag tog ut dem och gjorde kinderna och septum ist.
Den enda nackdelen är att man får lätt infektion i sina cheeks o det tar tid att läka dem
Emma Unicorn

Mezzy Madness - en alternativ bloggerska

Shit vilket fint kort på dig :D hoppas mötet gick bra :) assnygg blogg btw!