Studenten!

Godmorgon!
Igår när jag kom hem ifrån BB så fixade jag student klänning den är hur fin som helst och ni hittar den HÄR. idag kommer bloggen nog vara liiiite öken iallafall om jag har förstått Mamma Rätt haha annars så uppdaterar jag som vanligt när jag vaknar! (tänkte sova ut och ja detta är ett tidinställt inlägg)
 
 
2
olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: taack! jag gör inte bloglovin byte tyvärr :c
Emma Unicorn

Anonym

har också tänkt beställa en sån klänning! Vilken storlek tog du? Var den normal i storleken och såg den ut likadan ut i verkligheten som på hemsidan? :D

Svar: Jag vet faktiskt inte än eftersom den inte har kommit än :) jag har normalt storlek M/L i storlekar men sist jag beställde en klänning var den för liten så denna gången tog jag XL fall den skulle vara lite liten i storleken haha är den för stor kan jag ju bara sy in dem :)
Emma Unicorn