SAY NO!

 
Hello! 
 
Idag hade jag ju ett möte med min lärare det gick jättebra och vi kom fram till en plan, sen skulle jag gå till en annan lärare och då satt det killar i mat cafeterian och jag gick förbi dem när jag skulle tillbacka till makeup salen så sa en av killarna något på sitt språk mot mig och sen började dem as flabba. Sen när jag skulle gå så kom exakt samma gäng ifrån utgången då dem hade varit ute och rökt och exsakt samma kille går rätt in i mig med hela sin kraft (han var inte liten direkt) sen började dem as flabba det han inte visste var att när han gick in i mig så vände jag mig på något sätt att jag fick ont i mina ben. Han kallade även mig för Hora och jag blev så satans sur istället för att säga något mot honom så gick jag till vår nya rektor och sa åt honom vad som hänt. Vi gick till makeup salen och sa till min lärare också samt jag hade glömt mitt schema haha. Men iallafall det finns sätt att säga åt folk som är dumma utan att börja bråka. MEN jag blir så så jävla irriterad på personer som ska kränka folk, hota folk eller äns andvända våld mot folk som faktiskt ser annorlunda ut som går utifrån normen som är alternativa eller har någon annan klädstil som inte är "normal",kan vi inte få vara dem vi vill vara utan att folk ska slå,hota,kränka oss? jag blir så satans arg och irriterad på samhället att ingen bryr sig att folk utanför normen blir kränkta! iallafall the point är att istället för att slå eld mot eld på sånna kräk är att faktiskt säga till en högre makt så dem hjälper dig istället.
 
1
jessy

Finns idioter till allt!