Ny Look!

 
Hejsan! 
 
igår orkade jag inte uppdatera efter att jag kom hem ifrån Danmark haha, Eftersom jag inte varit så social på bloggen så tänkte jag finely visa er att jag har klippt Lugg!, jag störde mig på min jävligt långa lugg haha så jag klippte den haha. 
 
5
Demonia - Alternativ Blogg

Snyggt! Passar dig skitbra! :)

Svar: tack! :;D
Emma Unicorn

Mirra - NH och Hoppryttare

Hej!
Nu har veckans blogg dragit igång och jag skulle verkligen bli superglad om du ville vara med!
Ju fler gånger du kommenterar att du är med desto större chans har du att vinna :)
Som sagt, delta gärna för visst vore det roligt med lite nya läsare?
Inlägget: http://mirramarika.blogg.se/2014/january/veckans-blogg-2.html#comment
Ha det bra :)

Svar: ska kolla in :)
Emma Unicorn

Emelie

Gud så fint hår du har! :)

Svar: Tack! :D
Emma Unicorn

♥ Josefine - Jag har Aspergers Syndrom

Snyggt! :)

Svar: Tack! :D
Emma Unicorn

♥ Josefine - Jag har Aspergers Syndrom

Yay! Jag fick en katt! ^^

Svar: woop woop :D
Emma Unicorn