Nominerad

Blev nomenerad av finaste Rebecka och well here we go! 
 
HUR FUNGERAR AWARDEN? HÄR ÄR REGLERNA:
 

     • Tacka och uppmärksamma den som nominerat dig.
     • Skriv 11 randomfakta om dig själv.
     • Svara på de 11 frågorna du fått i awarden.
  

 
 
11 Randomfakta om mig själv: 
 
1: jag har träffat ett dåvarande jätte känt band,det var den bästa dagen i mitt liv. 
2: jag sover fortfarande med ett gossedjur men jag ser den som en drömfångare ist då jag drömmer hemska drömmar om marshmellow (Yes he have a name) inte sover i min säng.
3: jag kommer inte till ro fall inte katterna sover hos mig eller jag hör dem i lägenheten. 
4: jag tror på spöken och det övernaturliga då det spökar hemma hos mig,jag kan även prata med spöken. (creepy you may think but not i
5: jag var groft mobbad i skolan när jag gick på min gammla skolan Holma skolan,sen bytte jag till kulladahl (årkurs 1-5) efter det var jag inte mobbad längre. 
6: En gång i tiden var jag den populära tjejen med långt blont hår coola sneakers,"fjortis" kläder och alla ville vara med mig. 
7: jag har ett hemskt humör på morgonen om jag inte får sova tills jag själv vaknar eller om mamma/pappa väcker mig. 
8: jag har funderingar på att skaffa rollstol då mina ben bara blir sämre,och jag känner mig inte sådär jätte fin längre även om jag har ett bra självförtroende.
9: jag snusar fast det visste ni redan,så jag skriver ist att jag älskar vattenpipa.
10: jag suger på photoshop haha 
11: jag är en bokmal kanske ni inte visste men i´am. 
Rebeckas frågor till mig: 
  1. Vad är du mest nöjd med när det gäller ditt utseende? Kan du visa bild?
ofc darling its my face face face face i´m giving you face face face face 
 2. Vad är ditt bästa skönhetstips?
HM....Bästa....tvätta alltid bort sminket och smörj in! ansiktet efteråt ha dagar då det är DU dag när du tar hand om dig själv,ät rätt och dygna ffs inte som jag gör då ser du förfärlig ut.
 3. Har du någon bild som gör dig extra glad?
HAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHHA JAAA HAHAHAHAHAHAHA Flabbar alltid åt denna bilden:
 

 4. Kan du nämna tre saker du är helt grym på att göra?
sminka,bygga naglar och åka longboard.
 5. Vilka låtar brukar få dig på bättre humör?
Jag har så satans många haha kan inte direkt välja,men ifrån mig själv med dundertåget är pepp och bra!
 6. Har du några dolda talanger?
haha ja jag kan dansa har dansat professionellt i ett bra tag men sen slutade jag.
 7. Vilket klädesplagg som du äger är din favorit? Varför?
hm...måste nog säga min gosiga tröja jag fick i julklapp DEN ÄR GOSIG THATS WHY! :)
 8. Vilka bloggar tycker du om att läsa?
Viras,Moa,Alice,Nilla,Rebecka,Hofh,Caty,Keela,Linda,Julia + många fler haha
 9. Vad heter dina bästa vänner?
eftersom jag har svårt att lita på folk så har jag inte så många "bästa" vänner
utan jag har bara en som jag just nu bråkar lite med men jag älskar henne ändå Nathalie! 
vi har roligt på våra möten bara kolla denna videon genom att klicka HÄR. haha 
 

 10. Berätta om något som gör dig riktigt, riktigt lycklig.
 Katter gör mig ALLTID på bra humör haha,min familj,åka utomlands och sist men inte mins alla knasiga sms jag har med nathalie om katter hahahahaha.
 11. Varför ska man läsa just din grymma blogg? :D
 becuse it´s so awsome ofc! nej men jag har en anorlunda blogg som har mycket smink i sig insperation och självförtroende haha. 
1
Jessica

Snälla snälla gör mer videobloggar! Prata om vad som helst. =)
Älskar det<3