Last Day!

Hello! 
 
Sorry för låg uppdatering men har fixat annat idag, är helt slut har gjort mina uppsatser jag nästan är klar med och har städat lite i sovrummet också, Idag är sista dagen på lovet,Sen börjar mitt sista år innan jag tar studenten tänk om 5måndager tar jag studenten ASSÅ DET ÄR SJUKT! kommer lätt vara den lyckligaste dagen i mitt liv, men iallafall nu börjar uppsatser,jobbiga prov och betygen kommer visa vem du är,Jag är peppad! dock denna terminen kommer jag bara ha nagel så om ni bor i Malmö eller nära malmö kan jag bygga era naglar gratis då haha men eftersom jag hade mycket förra terminen och la inte så mycket focus på skolan eftersom mina ben klyddade och min kropp sen var det sjukhus efter sjukhus som jag hade tid med. Så har jag bestämt mig att denna terminen är MIN termin jag kommer gå in all in!