INTE min dag!

Hello!!! 
 
Asså idag är det inte min dag, först vaknade jag klockan 05:58 och trudde jag började Klockan 09:00 tänkte för mig själv "neeeej vill ha sovmorgon!!!!!!" sen går jag upp gör mig redo och kollar schemat ja då börjar jag 10:30 ASSÅ JAG KUNNDE FAN HA SOVMORGON!!!!!!!! sen i skolan får vi veta att studenten är inte den 12/6 NEJDÅÅÅ utan det är den 5/6 ist! visst bra dag men JAG KAN INTE ÅKA TILL SWEDENROCK!!!!!!!!!!!! 
 
sen i salongen idag skulle vi bygga naglar på en docka med falska "normala" naglar som man klickar på nagelhelvetet ville inte sätta sig och sen så lampjävlen höll på hela tiden. #fuckmylife! 
 
iallafall är svintrött haha (yaaay) och ska mysa i soffan och kolla på MasterChef! haha. 
 
 
2
veronica eriksson

Är också trött och seg! Men våren och solen kommer nog snart och tröttheten försvinner hoppas jag :) Kram

cattoast

du är snygg :)

Svar: Tack :)
Emma Unicorn