Fox

Hello! 
 
Minns ni videon som jag gjorde här om dagen där jag sa att jag och Rebecka kommer att sminka under ett tema varje söndag? well nu är det dax! första temat var skogen. och det 2:ndra temat och alla andra teman kommer ni få välja varje vecka kommer vi att sminka under ett tema som ni bloggläsare väljer. så även om vi inte väljer er till nästa vecka så kommer ert förslag komma med :) Dem som kommer med ider kommer att bli länkade hos både mig och rebecka om vi tar er Ide! :)
 
När jag och rebecka sa skogen tänkte jag direkt RÄV,RÄV,RÄÄÄÄÄÄV!!! I WANT TO BE A FOX!!!!! well här är resultatet. 
 
 
Sno stilen: 
börja först med en vanlig bas,sen puder presis som vanligt sen tar du en lite brunare rough och lägger det vid tinningarna och ner till kinderna. efter det så lägger du på vit bas. och sen bah kör du med röd ögonskugga eller bas. andvänd svart ögonskugga till läppar,ögon och näsan. sen lite till morrhår. När du är klar med hela makeupen så sudda in lite gul/orange färg sen är du helt enkelt klar! :) 
 
5
jessy

Va med och tävla om att bli VECKANS BLOGG vetja, kram! :D

jessy

rymden (y) :D

Svar: Okay! :)
Emma Unicorn

Patrik

Tycker du ska göra något riktigt mörkt, typ sönderskuren självmordsbenägen människa. Låter rätt fucked up då jag ger det som exempel, men kan bli riktigt ballt. Mvh Patrik (unsaidwords)

s i m o n e [photography]

what does the fox say? haha xD

men ni kan ha typ fantasytema, typ som avatar eller andra fantasy gubbar :) eller varför inte glamour tema? :D

Svar: Oh jätte bra ide!
Emma Unicorn

Ronja

Haha, snyggt! Röstar helt klart på något "warrior" tema kombinerat med djur, militär-tiger eller ninja turtle - haha! Whatevs :)