Film recension

Hello! 
har kollat på About time sen idag såg jag Frozen (bästa disney filmen EVR) haha. tänkte ge båda filmerna betyg. 
 
About time handlar om Tim när han fyllt 21 år får han veta av sin pappa att männen i familjen kan resa i tiden. och han andvänder sin kraft för att hitta sin kärlek. jag brukar normalt inte gilla kärleks filmer men denna var svinbra faktiskt. och jag önskade att jag också kunnde resa bak i tiden för att träffa min mormor som dött. Den får iallafall 6/6 Katter! 
Frozen är ju den nyaste disney filmen den handlar om systrana Elsa och Anna när dem är små så råkar elsa träffa anna med sin kraft och Efter det så stänger elsa ut henne tills en dag på en fest i slottet. jag Älskar denna filmen och "let it go" som elsa sjunger hade gåshud hela tiden så bra den låten och filmen är asså! den får helt klart 6/6 katter!.