Då var det dax igen!

Hello!
 
Studenten står snart på hörnet och man får helt enkelt jobba sig till den dagen, men allt kommer kännas så satans bra i slutet när man står där med sin studentklänning och chapange glas. Jag vet om det, jag minns ju bara när jag och Nathalie skulle till Polen jävlar vad jag jobbade på med hela 5 uppsatser MEN när jag klickade på "skicka" knappten på min mail för att sända iväg den alldra sista uppsatsen så var det som stressen och allt bara försvann den kännslan var så satans skön haha. men iallafall det är samma sak nu också jag ska göra klart 3st uppsatser som ska vara inlämnade tills tisdag sen ska jag göra 2st prov i makeup eftersom förra terminen så var sjuk väldigt mycket. haha. men iallafall idag ska jag plugga så det är bara att köra på! 
1
Josefin

Åh, vill också ta studenten haha :D Dock är det ett tag kvar x)

Svar: Kämpa på! Haha :)
Emma Unicorn