#TypicalCookie

 
Godmorgon!
Ni vet min Studentklänning jag fick hem som jag skrev om (ni hittar det inlägget HÄR) När jag testade den osv den var jättefin och satt väll helt okej, förutom runt mina boobies och armarna var för tighta, så igår Tog jag en Pause ifrån Pluggandet, och jag Beställde hem en Ny klänning en jättefin klänning från Nelly, ni hittar den klänningen HÄR haha och jag måste säga att detta är nog bästa köpet jag har gjort, jag kommer fortfarande ha den andra klänningen fall om nu det händer något med min studentklänning som är på väg hem till mig. Så nu har jag en reserv fall om haha. Här är bild på min studentklänning iallafall! : 
 
Kommer att ha ett par låga vita converse, ankelstrumper,och sen då ofc underkläder men jag kommer ha ett par Bikini Boxers under,så även om den är kort så har jag bikini under haha. nu vet ni hur jag kommer se ut på studenten den 5/6 2014
 
2
Emmaa

Din blogg är en kopia av Alice?... Du kanske borde ändra lite hon tycker det är jobbigt :)

jessy

^ men herregud, hur man än gör så är det likt någon annans på något sätt. Det ser inte likadant ut och Alice har ändrat sin blogg nu.Om hon nu menar ''http://anythingalice.blogg.se'' det enda som var likt var typ bakgrunden och texten på hedern. Jag menar..vilka har typ inte den stilen på sin blogg nu för tiden? HALLÅ :))

- Tror den kommer sitta perfekt på dig! :)

Svar: Tack! haha jaaaa :D
Emma Unicorn