Svar på En Kommentar!!!!

 
Fick en kommentar och tänker svara på den nu! : 
Q: "Hej där! 
Vet inte om du ser detta, med tanke på att det är ett gammalt inlägg, men skulle vara trevligt om du svarade på det om du ser det! 
Tänkte bara börja med att säga att du fick två kommentarer på serieinlägget! En av dessa kommentarer är vad du kallar "negativ". 
Personen som skrev det "negativa" påstår sig heta Emma, och hon är inte anonym! Skriver man en kommentar KAN man inte vara anonym eftersom att ip-adressen kommer med! 
Den här Emma skrev : "Kom på nåt eget ist för att kopiera från epicfaiil :)". Jag ser inget negativt med detta, och jag ser heller inget hat. Emma skrev helt enkelt att hon tyckte att du skulle komma på något eget istället för att kopiera från någon annan! Hon skrev inget hat och hon skrev inget otrevligt! 
Sen är det såhär att vissa storbloggare designar sina saker själva, och har du kopierat deras grejer (ex. Johannes bakgrund) så kallad det plagiat. Det vill säga om du inte har fått tillåtelse att få ta den. Plagiat kan du anmälas för. 
Tycker du ska vara tacksam för att du ens har nån statistik med tanke på att hela dina blogg är "inspirerad" av andra. 
Puss"
 
Svar: Asså har ni inget roligare för er än att faktiskt sitta och kränka folk, att sitta och hata mot folk? jag blir så otrolig trött på er, jag sa i videon att hon var anonym eller något för jag såg kommentaren på min display på min mobil, jag kommer ALLTID på något eget just saying Sen detta ang johannas Bakgrund jag fick insperationen ifrån hennes bakgrund ifrån detta camo temat, men det betyder inte att jag har tagit det ifrån hennes blogg,Jag googlade och hittade en "passande" bakgrund,hon äger inte bilden hon kanske rent av hittade sin också på Google vem vet? efter jag hittat en bakgrund byggde jag en matchande design runt denna, Så länge johanna inte säger något så tänker jag fortsätta ha denna bakgrunden.Alice har också haft denna bakgrunden betyder det att hon också kan bli anmälad? för hon också har hittat insperation ifrån en annan blogg? När jag tänkte ta upp min bakgrund så gjorde alice det före mig och då tänkte jag faktiskt att well kan vänta lite och visa lite respekt mot alice. Men så fort jag la upp bakgrunden efter att Alice bytte bakgrund flödade kommentarerna in att den var liknade alice blogg och jag har stulit alice bakgrund och BLA BLA BLA! 
Bara för man har en liknade bakgrund som en annan betyder inte det att man har "stulit" någon annans bakgrund,bara för man har en bakgrund på bloggen betyder inte det att man äger den bilden och ingen annan får andvända den bakgrunden någonsin i 100år för det är ju MIN bakgrund.
Hela min design bygger jag på en annan blogg som jag har innan jag börjar med min design så tänker jag ut en bakgrund och bygger hela designen runt den. Så SNÄLLA istället för att sitta och hata och hota med en anmälan så kanske ni ska tänka lite innan ni skriver. För alla små till storbloggare får Insperation någonstans. 
Edit: jag skrev till Moa ang om inlägget detta svarade hon 
"Hej snygging! Lite överdrivet tycker jag det är att folk säger att du härmar mig. Jag menar, det hade vart skillnad om du verkligen hade kopierat hela inlägget rakt av men det har du ju inte. Det var ju inte jag som kom på detta inlägg. Det kan ju liksom lika gärna vara jag som har kopierat från någon annan för det finns tusentals människor som skriver om vilka serier dom följer på sina bloggar. Så nej jag tycker inte att du har kopierat mig kram!"
 
2
Ronya

Ursäkta mig, men vart någonstans i min kommentar skickade jag hat eller kränkte jag dig? Och vart hotade jag med att anmäla????

Svar: Du kränkte mig med det sista du skrev ang min statistik och läsare. Du skriver hat när du skriver en sån kommentar som du gör. Och du skrev också att du kan anmäla eller något i dont relly care är för trött för ditt bullshit
Emma Unicorn

Chibi (≧∇≦)/

åh fin blogg :D

Svar: taaaack :)
Emma Unicorn