Svar på en Kommentar;

 
 
Q: "Din blogg är en kopia av Alice?... Du kanske borde ändra lite hon tycker det är jobbigt :)"
 
Svar: Hejsan Emma nej jag tänker verkligen inte ändra på min blogg, min blogg är INTE en Kopia av Alice blogg är den det så visst okej men då är det inte meningen, hur kan min blogg vara lik alice blogg? min bakgrund fick jag insperation ifrån Hofh´s blogg från Myshowroom headern är som jag alltid brukar ha den, Hur man än gör nu för tiden så kopierar man någon annans blogg, det slutar i att någon är missnöjd, folk får insperation ifrån något och jag kan ju säga att alice har fått insperation ifrån bloggare precis som jag får. så nej jag kommer inte ändra på min blogg bara för någon klagar,Jag är så trött på att folk serriöst kommenterar bara för man har en sak som en annan bloggare har, det är snällt du kommenterar för Alice men jag kommer inte byta min design.
1
Denise

Finns så himla många bloggar nu förtiden och såklart lika många bloggdesigner så det vore ju konstigt om alla kunde ha helt unika designer till sina bloggar, eller hur? Kommer alltid finnas något som är liknande med det mesta man gör i livet.. :)

Svar: Ellerhur!
Emma Unicorn