Namaste!

Hejsan! 
kommit hem nu men ska fortsätta att träna nu, haha kommer ha träningsvärk imrn haha. 
Ska börja med Yoga faktiskt det stärker själen och det stärker benen också. 
woop woop måste rusa nu! skriver mer sen! :)
 
5
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

~ Jag har en "dagens blogg" tävling inne på min blogg, delta gärna :) Jag har även lagt upp den svenska texten till Jon Henriks jojk som han berörde hela svenska folket med! ~

Felicia

Åh vad kul med yoga, jag tycker det är så himla skönt för kroppen! :D

Svar: ellerhur :D
Emma Unicorn

Hanna

Hej! Allt bra med dig? :)

Svar: jadå träningsvärk haha annars är det bra!
Emma Unicorn

Ulrika

Har du varit på Yogan än? Och vad tyckte du? :D

Svar: jadå! jag kör yoga hemma via en app! :D
Emma Unicorn

❤ BAMBI ❤

Härligt med Yoga! Hade själv tänkt att börja i januari men det blev inte så,så ska eventuellt köra igång i höst istället, har aldrig provat förut men det verkar vara skitbra :D Kram /Bambi

Svar: du kan ladda ner en app och köra hemma själv. :D
Emma Unicorn