In med Rutinerna igen!

Hejsan! 
 
När jag kom hem kollade jag på en film, och nu sitter jag här och bloggar tänkte göra det innan jag slänger mig in i världen för pluggande igen. Nu är lovet officielt slut och jag ska ta tag i mina studier igen, missuppfatta mig inte fel nu haha jag har ju ofc pluggat medans jag har haft lov också men har tagit en liten pause iallafall, imorgon ska jag på rättegång varför eller hur kommer jag inte att skriva om, dock så ska jag in och plugga i mitt sovrum nu. 
Är nästan klar har bara att skriva om Buddhism kvar sen är uppsatsen om Hindiism och Biddhism klar och jag har två prov och engelskan att plugga till eller ja jag ska renskriva min historia som jag ska sminka, SEN är jag officielt klar haha. Bara 101 dagar kvar TAGGA NU KÖR VI! 
 
 
1
josefine

Härlig bild!

Svar: Haha ja tyckte den kändes som mig haha :) den kommer ifrån we<3it.
Emma Unicorn