New in!

Här om dagen var jag ute med mina päron på Emporia,vi skulle bland annat köpa fotopapper vi gick in på akademibokhandlen och jag hittade dessa tre böckerna,den sista Fifty shades of gray är jag HELT besatt av,nog en av dem böckerna jag har läser som jag har fastnat för direkt,Ser fram emot filmen nu också haha. Köpte även the play book och Bro code eftersom jag är ett freak i how i met your mother. 
3
Chanelle

Har alla 50 nyanser, har dock bara läst första och lite av den andra. De är tyvärr rätt långtråkiga men många bitar är bra ^^

Svar: jag tycker inte den första är långtråkig haha är helt såld i boken :) men alla tycker ju olika :)
Emma Unicorn

Jackie

Min pojkvän är besatt av dom böckerna från HIMYM. Han tycker dom är skit bra, haha.

Va gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Tar bara 2 sek ^^
http://www.nattstad.se/damndirtydolls/bli-veckans-blogg-15091847

Svar: haha men dem är ju awsm! :D ska kolla in :D
Emma Unicorn

JosefinsDream

älskar bra böcker!! enjoooy:)

Svar: Jaa! :D taack! :D
Emma Unicorn