it's the end of an era!

Hejsan! 
 
Detta är nog det mest sorligaste Inlägget jag officielt skriver på min blogg. Idag går mitt liv i kras idag går mitt liv under och officielt blir hopplöst idag ser jag det offcielt sista avsnittet på how i met you mother. Min favorit serie,förra avsnittet grät jag detta avsnittet kommer jag också att böla officielt. How i Met Your mother är min Absolut favorit serie jag kollar på den när jag är glad,när jag är sjuk,när jag är lessen,när jag är arg. jag kollar på HIMYM hela tiden och jag tröttnat aldrig på den serien! Och nu ska den bara avslutats officelt it´s a sad Day!
 
 
2
jessy

Måste kolla! ):
SV; haha ja det tycker jag allt! :D och tack så mycket <3

Ellen

Åh, hatar att den tar slut :'(( Tyckte att den var så sjukt rolig

Svar: ellerhur tycker dem kan fortsätta göra den serien om och om och om igen haha :)
Emma Unicorn