I´m Happy!!!

Hejsan! 
 
Kollade precis på det nya avsnittet av Game of thrones, bästa avsnittet EVER!!!! åh gud vad jag älskade detta avnittet!!!! har väntat i 3år på att denna jävel ska dö och nu Dog han WOHO!!! (tänkte inte skriva vem eftersom jag kanske har läsare som faktiskt kollar på Game of thrones och jag vill inte spoila för er!) 
 
 
2
Twiggy Lundberg

Alltså jag har försökt se den där serien tre gånger, men har aldrig orkat se klart första avsnittet haha.. Men alla pratar om hur bra den är så måste jag kanske ge den ett försök ändå? :D

Svar: Problemet med serien är att man måste se några avsnitt för att kunna komma in i serien det tog mig hela säsong 1 innan jag fastnade :)
Emma Unicorn

ADARAS Blogazine

Åh måste ta igen allt jag missat!

Svar: ja verkligen haha ^^
Emma Unicorn