God Morgon!

God Morgon! 
 
har varit vaken en liten stund nu känns så satans gött att jag har fixat mitt dygn och att jag slipper dygna faktiskt. jag går inte och lägger mig senare än klockan 01:30. på så sätt har jag ett dygn nästa vecka när Skolan börjar igen vilket känns skönt. 
 
 
3
Twiggy Lundberg

Jag måste få fråga, gjorde det ont att pierca cheeks? :)

Svar: nej faktiskt inte vilket förvånade mig lite trodde det skulle göra hur ont men det gjorde det faktiskt inte :)
Emma Unicorn

Twiggy Lundberg

SV: Okej! Det känns ju som att den borde va smärtsam, för man har ju så mycket "kött" där, hehe. Har velat göra i över ett halvår nu men är rädd för ärren man får efteråt..! Du passar iallafall grymt bra i det :)

jessy

Sötnosar! :D ska vi ta och fixa ihop något snart eller? ^^

Svar: Jaaa!!! :D
Emma Unicorn