Nytt!!

Nu har jag fixat min design totalt är helt jäkla nöjd,har alltid velat ha en design som denna där sid menyn rullar neråt tillsammans med bloggen om det är något jag skulle vilja ändra så är det väll att katogerierna och det skulle varit i svart ist för att vara i vit/grå men det fixar jag. åh nu taggar jag flyttningen mer än vad jag gjorde innan så jag faktiskt kan helt ärligt bara få igång min nya fina blogg totalt!! :D
Imorgon ska jag skicka in min dator på lagning why you undrar well this is why:
 
Jag ser officielt knappt något när jag är på datorn den dära lila sträckan i skärmen stör mig nu jag ser inget inte när jag väljer katogerier eller när jag skriver på fb eller när jag ska redigera bilderna utan jag ser NADA!!!! känner mig halv blind haha men imrn kommer jag väll göra något Inlägg via min Iphone ist för min dator är på lagning imrn .