Love!

 
(Dagens Insperation)
God Morgon! 
Idag är det D-Day För min be loved Dator!
Åh vill inte lämna in min älskling men måste. 
Hon på Elgiganten sa att jag kanske rent av faktiskt 
Får en Ny men vi får se.
2
Carro - en emo/scene bloggerska

Nu är tävlingen om sminkväskan med innehåll från Laura Key dragen, klicka in och se om det var du som vann! Om inte så kommer det snart en ny tävling upp :) Kramisar Carro

Svar: åh har kollat in TACK!!! och OMG OMG OMG!!men om du inte kan mötas upp i malmö eller ngt ist så får du vänta att skicka paketet tills jag flyttat :)

kan bli bra blogg inlägg då ochså juu!! om man ses haha x)
Emma Unicorn

S

Du vinner alltid! Jag minns när jag läste fokis blogg och såg att du vann en MOBIL. Minns hur avis jag var då ;(

Svar: hej s nej det gör jag inte kolla min blogg skrivit ett inlägg om din kommentar
Emma Unicorn