Blir smått irriterad.

fick denna kommentaren och jag har ingen förmåga till photoshop eller en dator så mobil inlägg får det bli. iallafall
SVAR: NEJ jag vinner inte ALLTID jag har vunnit en gång innan som du skrev på fokis blogg en samsung galaxy mini (som fortfarande is alive omg) så nej jag vinner inte hela tiden sen jag vet inte om http://quiethell.blogg.se/ har sån som väljer ut random eller om hon faktiskt väljer ut själv. som på fokis tävling där skulle man köra en motivering till varför man ville vinna på den tiden hade jag inte något "smart phone" och fick andvända min syrras för att gå in på bloggar osv. så ursäkta för att min lilla motivation gjorde så att Foki tyckte att jag förtjänade vinna.

1
S

Jag menade inget illa!

Svar: i know men jag håller ju på att flytta mitt humör är inte på topp pga finns knappt något plats jag menar inte iheller något illa ville bara förklara.
Emma Unicorn