WoopWoop! ❤

 
God Morgon! 

Idag har jag gjort en inlägg som kommer upp senare som handlar om bloggen! 
jag vill först säga att när jag har tiden så kommer min blogg vara så jäkla fet att det inte är sannt
igår så klickade jag hem lite saker för jag tycker det är dax för en förendring 
jag kmr att ta bort den gröna i mitt hår det är allt jag har att säga mer än så säger jag inte
ni får helt enkelt vänta och se. 
 
och har jag tur så kmr den nya designen vara på rullning snart tihi. 
jag är så satans pepp på allt 
men tiden är inte pepp på mig vilket gör det svårt väldigt svårt aja ni får läsa resterande i inlägget som kommer upp senare idag. 
osminkat har aldrig varit min grej men jag ville testa mig på det 
med markerade bryn och läppar samt lite mascara resultatet hittar du/ni på bilden. 
jag tycker väll det blev okej men är inte riktigt nöjd med brynen men sånt som händer. 
nu ska jag stiga upp ur sängen och sätta mig inne i tv rummet och ta min p-pilla äta frukost och ta morgon snuset! 
 
jag vill iallafall säga att jag hoppas ni förstår inlägget som kommer upp sen det hoppas jag verkligen.
2
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Kul med nytt :)

Svar: Jupp!! :)
Emma Unicorn

ADARAS.se - Your blogazine

Så snygg :D

Svar: tack!
Emma Unicorn