Talar Ut!

Hello Unicorns! jag tänkte tala ut lite här i bloggen om just min blogg. 
 
Nu är det såhär att jag är pepp på bloggen och pepp på ider men tiden är inte pepp på mig stress är inte pepp på mig jag kommer att officielt sätta bloggen till sidan totalt inte uppdatera eller något alls 
betyder detta då att jag kmr sluta blogga'?
 the answer is NO! men Blogg Pause eh JA big time. 
"Varför? du har bloggpause nästan hela tiden börjar tröttna nu cookie"
så tänker ni säker nu och då ska jag säga till er att bloggpuse behöver jag nu
jag må vara pepp på bloggen pepp på allt men inte min kropp min kropp säger SLUTA VAKNA UPP FÖRIHELETE DU ÄR INTE 13. nej jag är inte 13år frisk och kry som jag var
jag är 19 nästan vuxen har hela livet framför mig jo men visst.
som jag skrivit innan har jag ödem vilket betyder jag är stor eller som jag kallar mig själv fet 
jag är smell fet och kan knapp få på mig kläder eller skor pga just min sjukdom mina ben orkar inte mera
jag orkar inte mera med min ödem. 
jag kmr ta bloggpause för att min kropp säger stopp & flytten säger stopp 
jag orkar inte helt enkelt. 
mina ben domnar hela jäkla tiden även när jag står,hela kroppen domnar utan andledning..... (vilket betyder att blodet inte sirkulerar som det ska = its bad its reeelly bad.) 
jag kan inte äns gå ifrån mitt sovrum ut till toan (tar 1min,för mig 20min) 
för att jag måste stanna vila bena och sen fortsätta gå sen stanna pusta ut (blir andfådd snabbt pga mina ben känns som sement)
ni tänker säkert att detta är för att jag inte tränar och är ohälsosam,men fuck off then 
jag tränar jag äter rätt jag gör allt rätt men ändå går jag upp i vikt ist för ner i vikt.
jag är sjuk har ödem ska in till läkaren nu också i slutet på månaden och fylla 20ST RÖR MED BLOD!!!!!!
men iallafall:
jag vill vara pepp och har så många bra ider jag har skissat upp och skrivit upp
inlägg som är så feta att ni inte anar. 
så gör jag med alla mina inläg då menar jag ALLA mina inlägg
jag är väldigt nogran med mina inlägg. 
precis som jag är med min blogg min blogg är som mitt jobb. 
och är man stressad och inte orkar kan man ju inte sköta sitt jobb ellerhur?
min kropp säger iallafall nej och flytten säger just nu nej.
jag hoppas med botten av mitt hjärta att ni förstår och fortsätter kolla in på bloggen ibland för att 
när jag har orken igen och när både bloggdesignen och hela jag är omgjorda så vill ni inte missa det jag har så många planer headern är redan ut tänkt och ner skissad jag vet precis vad jag vill ha för header på min nya design. MEN 
 
det var allt för mig nu så vi höres om nån vecka nån dag vem vet? 
jo min kropp vet och mina ben vet.......
 
xoxo Cookie
 
 
 
1
Carro - en alternativ bloggerska

Sv; Har haft mycket att göra, men har nu svarat på ditt mejl :) Kramisar Carro