Dream: vart jag vill tatuera mig!!

har ritat upp på min chest hur jag ska göra klart den. vill även tatuera båda armarna sleves då 
fötterna och händerna sen en sak mellan tummen och pekfingret samt nacken där det också ska stå en sak. 
vet redan vart jag vill tatuera mig glömde dock bort låren på bilden men ja vill även göra låren den ena är redan klar och allt och den ska stå för min mormor som dog i canser 2007 den andra ska nog stå för min mor som alltid funnits där. chesten står får mamma o pappa att dem har nycklen till mitt hjärta dem ska även rent av göra varsin nyckel som tatueringar eftersom det är ett hjärta med ett nyckel hål med banderoll med texten "mom & Dad" roserna betyder att både mamma o pappa har ngt med ros i efternamn pappa heter roos och mamma heter rosdahl ^^. 
fötterna vet jag inte än och samma med händerna och mina sleves men något blir det tihi.
2
Madeleine

åå fy va snyggt det kommer bli!

Svar: Jupp är så taggad att det inte finns haha ^^
Emma Unicorn

Hippie Indianen Sandra

Låter riktigt snyggt :).
Vill också göra sleeves, eller iaf på ena armen, har redan några småtatueringar där som jag vill binda ihop ^^

Svar: är helt pepp på att börja att tattuera mig
Emma Unicorn