WOHO!!!!!

Gissa vad Gissa vad Gissa vad Gissa VAAAAAAAAD!!!
Mina ben är okej vilket betytder att JAG KOMMER TILLBACKA TILL SKOLAN IDAG AHHH!!
jag får FINELY SMINKA!!! 
idag ska jag sminka en karaktär som jag skrivit om. 
min handlar om en tjej som campar med sina polare. 
hon ska på toa sen efter några drinkar. 
och hittar inte tillbacka det slutar med att hon faktiskt hittar ett hus
när hon sen kollar in i huset så ligger en familj döda och skrivit på väggen
"gud förlåt oss" 
när hon till slut hittar tillbacka så...... resten får ni läsa och se sminkning sen!! :D 
ÄR SÅ SATANS TAAAAAAGGGAD!!! *--* 
vi ska även fixa håret osv så med tanke på att min historia handlar om att hon campar 
så ska jag ha en slarvig fläta. haha. 
 ps: jag dygnar idag drf ett så tidigt inlägg har även fixat andra inlägg till er. 
ska till andra lägenheten idag och rensa och kasta saker där. 
På Fredag så ska nycklarna lämnas in det känns skönt
inget mer Holma det känns värkligen skönt. 
På torsdag så ska renoverings snubbarna komma och riva ut HELA köket. 
så vi kommer ha fullt om hela veckan bara så ni vet så kommer att uppdatera genom tidinställda inlägg.