Well….

Tja! vad händer idag? jo jag ska packa ner saker fån köket packa upp saker som kommit ifrån gammla lägenheten. har jag tur får jag iordning i mitt sovrum då blir jag värkligen glad. haha. Videon om hur man gör en Taylor Momsen inspererande make up kommer komma upp snart men inte än har andra saker att göra haha.
 
 

 
6
Carro - en alternativ bloggerska

Roligt att du deltar i min tävling om en goodiebag, lycka till! :D Kramisar Carro

Svar: alltid lika kul och delta i dina tävlingar och har aldrig vunnit eller ägt en goodie bag så tänkte why not c: :D
Emma Unicorn

Kelly

Gud vilken söt bild ^°^

Svar: ellerhur ^^
Emma Unicorn

HJJONSSON

Sv. JAAAG VET!! Visst är den sååå gullig!? :D

Svar: haha jaa jäätte sööt ^^
Emma Unicorn

Kimmey ~ Kung varje dag

åh så söt bild :)

Ellen

Haha sööt Bild! :D

Annika

Söt :D