Update!

 
 
 
Tjenare crazy unicorns!
Har varit och shoppat med mamma idag och jag har ju den dära smink videon
som aldrig kommer upp för att min kamera sladd är borta i cant find it! 
så vi gör såhär: 
jag kommer att lägga upp den i veckan samt bilder på det nya jag shoppat efter jag renoverat mitt rum (det är klart imrn) OCH
efter jag har hitat sladden its a deal det lovar jag er!! 
nu ska jag kolla om nyaste family guy och chilla 
ni får även ursäkta att bloggen är så låg men sånt som händer.
NY HEADER KOMMER UPP SNART OCKSÅ 
just so ya know. 
kanske ny bakgrund med vem vet? 
(Jag har problem okej som aldrig blir nöjd .__. 
 
1
jessy

Hallå där finis!
Skulle bli hur glad som helst om du bara skulle vilja lägga ner minst en minut av ditt liv och gå in på den här länken --> http://www.nattstad.se/JessyGunnarsson och sedan rösta på min blogg om att vinna NATTSTAD AWARDS 2013
eller gå in och var med och tävla om att bli VECKANS BLOGG vetja, puss!

Svar: jadå c:
Emma Unicorn