Twd

Tja! 
just nu så håller vi på att flytta runt saker i nya lägenheten för att imorgon renoveras vardagsrummet hallarna är i prencip klara men det ska bara på mer färg. så imrn kommer vardagsrummet att starta vilket känns både SKÖNT & KAOS samtidigt då det blir en enda röra mitt rum är fullt med grejer kan knappt gå i rummet. men iallafall sen när allt är klart blir det nya THE WALKING DEAD WOHOOO!!!!
ps ang headern jag bytte till en simpel header den är tillfällig iallafall som det står. 
runt i veckan ska jag fixa håret och fixa fram en AWSM outfit sen ska jag göra lillebror till slav och ta nya bilder på mig woohooo!!!!
 
 
2
Carro - en alternativ bloggerska

Nu är tävlingen om ett presentkort hos Savanni avslutad, vann du inte så finns det en ny tävling uppe redan nu! Kramisar Carro

jennifer

Man kan bara älska the wakling dead! En av dom bästa serierna ! :D

Svar: älskar the walking dead älskar even serieböckerna som finns med dem. som kom ut innan haha. ^^ finns fler bra serier dock som Game of thrones, sleepy hollow osv.
Emma Unicorn