"God Morgon"

Hahah god morgon i guess vaknar alltid så seent!! 
måste få rätt på min sömn fattar inte igenkligen vad som händer med min kropp 
tror det är mycket i tankarna som tar ställning just nu men ja får fixa sömnen på något sätt. 
iallafall typ såhär kommer mitt hår se ut när det är klart men lite mörkare uppe till! 
Läääängtar tills den 6:e december så jag kan färga håret lila sen!!! 
Ps: idag ska jag tömma köket så uppdateringen kommer vara låg så ni vet. 
2
selma

Jag kan inte heller somna på kvällarna, har alltid så mycket tankar och ider på kvällarna!

Lust att kolla in min blogg? ((:

Jennifer :)

Hej! jag undrar hur du har fått dina inlägg "separerade"? Supersnyggt sen så undrar jag även en annan grej. Jo det är så att jag ska ha en julkalender men har inte så många ideér om vad den ska innehålla. Har du några tips :)

Svar: finns svar på bloggen nu :D
Emma Unicorn