asså ibland…..

Jag hatar mig själv ibland vilket är rätt dåligt ju haha varför hatar jag då mig själv? 
jo för jag kan aldrig bestämma mig för EN design utan när en är klar är det något som inte är rätt och BAM jag gör en helt ny. jag kan nästan garantera er att jag kommer snart byta bakgrund ellr något vilket suger rätt mycket jag hatar ochså mig själv för att JAG KAN INTE SOVA så ska dygna ist få tillbacka mitt dygn eftersom mina ben hatar mig så går jag inte i skolan just nu utan är hemma med intyg och allt från läkaren vilket också suger för jag VILL till skolan för att lära mej och spc göra det jag älskar dvs sminka. men nejdå benen säger "amen nej vi lägger av totalt så du inte känner av dem alls och att vi viker oss när du går ja men det funkar ju utmärkt cookie" .__. i hate my legs so baaaad någon som vill byta mot en frisk sund kropp? kompis pris kompis pris!!
 
 
 
1
Rocktjejen ~ Dagens blogg

Var gärna med min dagens blogg.