WORKING OUT!

Tänkte faktiskt innan jag sover eller ja (skratt) innan jag stänger ner bloggen för idag? ja så kan vi säga (mer skratt) iallafall min poäng är att jag tänkte faktiskt säga en sak som kanske kommer som en SHOCK för er,att jag tränar vilket ni visste redan MEN att jag inte går på ngn diet eller äter just den dära keson med bär för att jag ska bli smalare,utan jag äter precis som jag brukade göra kanske mindre med riset/pastan/potatisen osv och lite mindre med köttet....*host* (äääääälskaaaaaaar köööööttt kan leva på det svårt att fatta att jag har varit vergitarian) iallafall köttet/fisken/kycklingen osv. och jag dricker mer loka/ramlösa osv men jag dricker också läsk eller iallafall på Jobbet och på dagarna så dricker jag ngn sörja vi har på skolan. (det är äppel juice med 90% vatten och 10% äppel sak) och jag har gått ner i vikt på detta. när jag äter så tar jag alltid en liiten portstion men sen efter en timme så brukar jag gå ut och ta mer ist spc efter gym herregud vilken frossa i mat man får! men på min talrik så brukar det se ut såhär: vi säger att mojan gör hm....ÅH KÅLPUDDING!!!<3<3<3<3 med knutor som vi skåningar säger (det är potatis knutor är potatisk ni lärde er skånska precis MVG till alla!) då tar jag typ en liten bit kålpudding 2st knutor med lite kaffegrädde sen lite lingon typ en klick till detta så har jag MASSA med sallad min talrik är ALLTID propp full med sallad. jag gjorde en skiss till er fina små söta pussgurkor. och ja min konst är awsm!!
som ni ser här på Bilden då som jag själv har ritat här så är det mest sallad på min talrik.
min sallad består av sallad (ofc) gurka men jag skär bort kärnorna så jag ej får in för mkt vatten,tomater thats it. 
ibland när vi storhandlar så brukar jag ta paprika (vi andvänder MKT paprika i maten så får ta egen) sen sparris och lite sånt. 
till min mat dricker jag loka/ramlösa eller vatten eller juice. 
denna kosten funkar också mycket bra. till lunch på jobb eller kvälls mat så brukar jag ta med mig en Yoggi och dricker den direkt ur paketet som den står ute (haha) annars äter jag Billys Pizza med sallad där med.
så även om du går på Gym och anser att du INTE vet vad du ska äta för att få rätt kost ist för att trycka ner keso osv så ät det DU vill men inget godis eller JO ha EN dag du unnar dig lixsom. jag själv personligen hatar allt mellan chips till tårt delen har alltid och kommer alltid att göra det.
förutom bilar för jag menar VROOOOOM. 
så ät det du känner är rätt men alla vet att om du bara trycker i dej massa chips,läsk osv så lixsom ingen poäng i det hela då ju haha. jag dricker läsk det gör jag och alkohål med. 
men med måtta läsken jag dricker är EN flaska sån liten och den har jag mest på jobb för att få socker i mig. och då dricker jag typ halva om inte mindre så har jag mer till nästa dag.
Jag tänkte också bara säga att jag tränar inte för att bli jätte smal utan jag tränar för att gå ner lite och få en fastare kropp min drömkropp är en kurvig kropp som jag har (rumpa,bröst och höfter) men med en platt och slimm mage,ha egna mål du vill uppnå så går det kanon!
YOU CAN IF YOU WHANT TO.
(bilden hittade jag på Hanna Fribergs blogg)