Talar ut

(Jag vill först skriva innan jag börjat att detta gör jag INTE för att provicera folk eller kränka folk utan helt enkelt för att jag vill folk ska få läsa vad jag anser. och till alla er haters som kmr antagligen skriva efter detta inlägget puss på er älskar er också.)
 
Ja då börjar vi The kick Back pack,tjejerna som ska förendra Bloggvärlden. med ingen provisering,ingen mobbning eller någon kaffelatte blogg,men på sista tiden har jag märkt att vissa utav dem har blivit ursäkta mitt språk men divor helt ärligt jag har också fått veta att fler bloggerskor som jag då har pratat med tkr samma sak. jag tycker helt ärligt att det är fel av en av dem att skriva att gina tricot gör fel som lanserar ett wannebee BOY märke,och att hon och rihanna is rockin the real deal,jag tkr detta låter så jävla snobbit så det inte är sannt som att hon är på en nivå som vi "medel måttliga" inte kan nå asså VAH? vafan hände med att folk faktiskt ska vara trevliga big deal att ni rocking the real deal? det gör ju förfasiken en brud som köper just ginas plagg också. 
 
sen så har jag också märkt att en annan har börjat träna nu,och alla är bara MEN ÅH NEJ VARFÖR HAR HON DET DÅLIG FÖREBILD!!!!! men asså bitches plz såklart får hon också börja träna och bli en normal människa bara för hon är en stor bloggerska så betyder inte det att hon inte ska få träna för hon har skrivit det innan dock är det bara 100 dagar så sluta för helvete waina och bah lev med det, jag tkr personligen det är bra för då kan jag faktisk få tips av henne också som jag får av fler andra bloggerskor också. 
 
jag tkr också att en av dem har blivit helt jävla divig mot alla sen hon vann sitt pris,ja good 4 you röstade till och med på dig,men förlåt men dina inlägg sen dess har blivit ngn i stil med JAG KAN SKRIVA SÅHÄR SEN SÅ ÄR DET INTE MER ÄN SÅ FÖR JUST JAG KAN OCH INGEN ANNAN BARA FÖR JAG ÄR BÄTTRE ÄN ER. 
 
detta intrycket har jag fått av nästan hela kbp, ni skriver att ni ska ta bort mobbning osv på nätet men i grund och botten har nästan alla av er blivit så bitchiga och diviga så det inte är sannt. jag tkr bara det är fel att man ska skriva en sak och sen bara göra motsatsen emot det. 
1
Nanaki Kaw~

Håller faktiskt med dig. Vad har hänt med de flesta i KBP? Tycker att Caty är som vanligt men Keela har blivit sådan snobb. Som du skriver att de är emot mobbning på internet osv stämmer, fel av dem att de inte håller sig till det dem har sagt. Keela har börjat skriva om andra bloggare på bloggen och smutskastat dem. Hon skrev nått inlägg om att "hon inte har ADHD som vissa andra bloggare verkar ha" osv. Tycker att hon borde tänka sig mera för innan hon postar vissa inlägg. ^.^

Svar: jag tkr det är hemskt att caty faktiskt smuts kastar ner gina bara för dem har en wannebee boy london tröja och att hon faktiskt är helt enkelt bättre än andra för hon och rihanna rocking the big deal..... just saying
Cookielicious