Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Jag har haft min gimpskola på mina förra bloggar sedan jag var 12 år och började blogga (jag fyller 16 på tisdag så det är ett antal år) och dessutom härmar jag inte Hofh bara för att hon är en storbloggerska.

Det är snarare storbloggarna som härmar de mindre bloggarna, t.ex. hade jag "get the look" långt innan Keela började lägga upp sådana, jag hade "veckans inspiration" långt innan KBP började med sina dagliga inspoinlägg mm. Dessutom skrev jag t.ex. om PewDiePie låååångt innan Epicfaiil ens började med det. Ärligt talat så tycker jag ganska illa om alla förutom Vira i KBP för att kallas "storbloggare" har stigit dom år huvudet vilket i sin tur leder till att alla som ens har något som liknar något på deras bloggar härmar dom.

Folk sa till mig att jag härmade Epicfaiil med min stil, men det är knappast något hon äger? Eller har jag fel med det jag skriver? :/ Kramisar Carro

Svar: åh gud låter så skönt att ngn annan tkr samma sak. för jag hade som sakt en banner med mig på med en regnbåge som var helt på sidan lixsom,och i den hadde jag lite stuff jag diggar osv. ungefär som den jag har nu. men då började alla och bara "sluta coopy cata keela" (stavfel? xD) lixsom jag stör mig på det. nej vira är det inga problem med förutom att hon är lite sådär blyg och resaverad då man träffar henne jag träffa henne på p&l förra året och hon värkade jätte trevlig men diggade nog inte att jag sa "look its kandylandy" sådär jätte cp. Jag stör mig på att Caty har blivit sån diva lixsom som inlägget hon hadde med boy london asså the fuck? helt ärligt har alla i kpb´s "kändisskap" stigit dem över huvodet. jag har själv fått kommentarer som att jag INTE kan ha det håret eller att jag INTE SKA HA JUST DEM KLÄDERNA för det har redan epicfaiil eller hofh eller vira. och sist jag kollade så är det ett fritt land!
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Eller hur! Värsta är att om man säger vad man tycker så får man bara massa hat :/ Dessutom säger Hofh att hon "aldrig" ska skriva om träning osv... Vad gör hon nu?! Och Epicfaiil skriver att hon "aldrig" tänker provocera. Enligt mig provocerar hon väldigt mycket t.ex. när hon skrev att Robin sög i mello, liksom, hur är det att "inte provocera"?! :s Kramisar Carro

Svar: ja hofh skrev att hon INTE ska skriva om träning men man kan ändra sig ang det. men det är inte direkt som att hon är fet? :/ dock så tkr jag faktiskt att det är ändå bra att hofh står upp för sig jag menar har man ett vad/löfte med sina polare så har man. så det bryr jag mej inte ett endaste dugg om. men att just caty har börjat bli en sån jävla diva så det inte är sant har gjort att jag har tappat intresset av caty totalt.
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Sant. Håller helt och hållet med om Caty men tycker även att detta hänt med Keela sedan hon fick sin blogaward. Har nästan helt slutat läsa både Caty och Keelas bloggar just på grund av detta :/ Kramisar Carro

Svar: håller med totalt. nästan bud på att göra ett blogg inlägg om detta. kanske blir hatad men helt ärligt,det är inte okej att dem håller på såhär då dem har mellan 13åringar och uppåt som ser upp till dem.
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Aa, har faktiskt funderat på att göra ett inlägg ett tag nu, men har just varit lite smårädd för alla haters. Men nu fick jag en himla pepp nu när jag vet att det finns fler som tycker som jag, finns säkert fler än vi också! Kramisar Carro

Svar: är på väg redan nu men kmr inte hänga ut dig direkt kmr mer bara skriva "bloggerska"
Cookielicious

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Okii, ska också börja jobba på ett inlägg! Kramisar Carro