UNICORN OF THE YEAR!!!

Nu kör vi Igen PussGurkor!
Vill DU bli veckans unicorn? lämna då en kommentar "jag är med" 
nu tänker ni säkert "amen gud varför skulle jag vilja det?
joooo för jag har INGA krav på att NI MÅSTE följa mig på Bloglovin eller länka min blogg för att faktiskt få en chans att vinna,nejdå jag väljer ut 2st som jag följer på Bloglovin och Vinnarna får visas i min Blogg i en HEL vecka!
HUR AWSM ÄR INTE DET PÅ EN SKALA? 
11
Demonia - Alternativ Blogg

Jag är med ! :)

Svar: Lycka till!
Cookielicious

Felicia

Jag är med!

Svar: LYCKA TILL!! :D
Cookielicious

Nathalie

Skala 10 av 10! :D
Jag är med! :)

Svar: Ja ellerhur! :Dlycka till!
Cookielicious

Johanna

Jag är med! :) Hoppas du haft en fin nationaldag! <3

Svar: lycka till! :3
Cookielicious

Rebecca

Jag äär meee :)

Svar: Lycka till!! :D
Cookielicious

Joanna'

Grymt att bli en Unicorn, jag är med! Haha :D

Svar: Lycka till!! :D
Cookielicious

Klaudia

fin blogg :)

Svar: Tack!
Cookielicious

Fredrika

Det är ju så AWS!! wohoo :D

btw har du spelat robot unicorn attack på fb? heheh

Svar: jupp massa AWSM! jupp och på mobilen i loove that game! :3
Cookielicious

Catalina Lindberg

Jag är med! :)

Svar: Lycka till :D
Cookielicious

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

är med :D

Svar: Lycka till!! :D
Cookielicious

Sannie

JAG ÄR MED :D

Svar: Lycka till! :D
Cookielicious