M som i MAT

Pappa kom i veckan efter jag kom hem från Tyskland med "ja jag har fixat Viaplay nu!" 
Viaplay är faktiskt liite bättre än Netflix som vi också har det enda negativa med Viaplay det är att Vissa filmer får man betala för om man ska se dem, men dem är inte så jätte dyra direkt. 
Idag kom pappa också och bah "ja dem har Masterchef på Viaplay" sen dess har vi haft marton på detta.
vi båda älskar mat ju (han är ju kock) så detta Pogrammet har vi ju inte sett eller jo men inte alla avsnitt vissa har vi missat juh,så vi kollar på detta nu innan käkade vi ost bricka med (Yum) 

nu ska jag vara duktig och laga mat haha!!

så ska ha maraton på detta idag! 

Vad gör ni Idag?

2
Demonia - Alternativ Blogg

Sv ; Ja tack gärna :)

Svar: okej kan jag få din email adress eller maila mig min mail är på bloggen! :3
Cookielicious

carruuu

Hjälp va fin du e :D Och jätte fin blogg :)

Svar: amen aww tack! :3
Cookielicious