Just Nu:

Ska kolla Nyaste säsongen av Masterchef YEAH! 
har inte mkt annat att skriva om haha. (A)
 
 
 
 
2
ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

kul :D

Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Usch, förstår inte vad deras problem är. Förstår inte hur någon kan välja någon annan framför en annan, man ska kunna balansera saker och ting. Måste säga att hon verkar som en fett korkad och svartsjuk brud som borde se över hur hon beter sig. Han verkar som en mogen kille men som inte vågar stå upp för sig själv och kanske till och med är rädd för att vara ensam och därför är han sin flickväns "bitch" och gör vad hon säger och vill?

Vet för övrigt exakt hur du känner. Min allra bästa vän bröt med mig i början av detta året. Egentligen började det hela med att jag var tillsammans med en kille som hon var polare med, så det var så vi blev vänner, men han behandlade mig som skit både under och efter förhållandet. Två dagar efter att han gjort slut med mig blev han tillsammans med en annan brud, vilket inte överraskade mig då jag vet att han är rädd för att vara singel. Det höll i ca. ett och ett halvt år mellan han och denna brud, sen gjorde han slut med henne. Under deras förhållande snackade han ALDRIG med någon av sina gamla vänner och det gjorde att jag "tog" hans plats i gänget. Men han kom runt nyår krypande tillbaka efter att det tagit slut med denna andra brud och gissa vad? Han börjar stöta på min bästis omedelbart. Jag snackade med henne då hon var på g med min bästa killkompis samt hon hade blivit sårad av mitt ex många gånger förr. Hon sa att hon aldrig skulle kunna falla för mitt ex. Bara några dagar efter nyår satt jag hemma hos min pojkvän och skrev lite med folk på facebook. Jag drog ett skämt på en bild som andra tog fel, vilket jag ångrar, för gissa vad? Jo, mitt ex skrev en massa elaka saker som ALLA kunde se, såsom att jag är en självisk bitch och att jag bara är tillsammans med min pojkvän för att förstöra deras vänskap. Värsta var inte det han skrev, utan att min bästa vän ställde sig på hans sida och tyckte att han hade rätt att skriva sådana saker. Hon bad mig dra åt helvete och några dagar senare blev hon tillsammans med mitt ex. Hon berättade även saker om mitt liv som jag berättat i förtroende för sin bästa vän, som råkar vara min pojkväns ex-flickvän, så hon skrev massa skit till mig på facebook, bla. att jag borde ta livet av mig nästa gång jag försöker för jag är ändå värdelös och ingen vill ha mig i livet. Men slutade det här tro? Nej. Mitt ex och min forna bästa vän försöker hela tiden hitta sätt att få min pojkvän att göra slut med mig, för jag ska må så dåligt som möjligt.

Min forna bästa vän sa tillexempel till sin bästis att jag berättat att min pojkvän fortfarande hade små känslor kvar för sitt ex, så hans ex (hennes bästis) skrev till honom och "ville ha tillbaka honom"...

Tyvärr så klantade jag mig genom att bli ledsen över en sak som jag inte borde blivit ledsen över, vilket gjorde att min pojkvän blev sur på mig, hela tiden säger att jag är på tok för överkänslig och han är helt off på sms. Vi har bara snackat över sms sedan dess, inga skypesamtal, inga mobilsamtal och inga träffar. Inget. Han valde till och med att spela med sin polare istället för att vara med mig under midsommar, trots att han visste att jag blev helt ensam då. Han är verkligen jätte okänslig, får mig att må skit och hans beteende har satt mig i depression igen, en mycket dålig sådan. Igårkväll t.ex. gick jag ut mitt ute i ingenstans, la mig på ett fält och bara låg där i gräset trots att det blev mörkt och det var kallt samt hade regnat. Jag klickade mina föräldrar när dom ringde efter mig och när jag väl gick tillbaka till huset och min pappa kom gående mot mig, orolig och ville krama om mig så bara puttade jag bort honom och skrek att jag ville vara ensam för en jävla gångs skull, vilket gjorde så han började gråta..

Den enda trösten jag har just nu är min bästa killkompis som berättar för mig såfort min pojkvän nämner mig eller liknande, för att jag inte ska gå runt och vara orolig hela tiden. Min pojkväns andra vän är däremot en jävla idiot och berättade för mitt ex och forna bästa vän om min och min pojkväns kris så dom tar antagligen chansen att få ett slut på det nu... Min pojkvän vågade inte prata med mig om allt, för han ville inte göra mig ledsen, så hans MAMMA ringde och snackade om allt med mig.. Han gav mig ett ultimatum; antingen blir jag mindre överkänslig eller så är det slut. Därför mår jag dåligt, för jag kämpar med allt jag har för att bli okänsligare och det får mig att må skit för det enda jag gjort hela livet har varit att kämpa för att må bra, och nu när jag trodde det skulle sluta efter att jag gått ur skolan, så fortsätter det bara. Och jag vill verkligen inte förlora honom...

Känner mig bara så ledsen och ensam just nu.. Känner mig värdelös.. Mår jätte dåligt och gråter hela tiden. Vågar heller inte berätta för min pojkvän att det känns som jag slits sönder inombords, att det gör ont, för jag är rädd att han kommer tycka att jag är ännu känsligare då..

Tack för din kommentar, uppskattar den verkligen <3
Kramisar Carro

Svar: helt ärligt så tkr jag din kille borde förstå att man kan vara över kännslig ibland och det är normalt. det är något man får acceptera, jag menar asså helt ärligt så borde du försöka prata med honom. vad det gäller dina "vänner" så borde dem skaffa sig ett liv ist för att förstöra någon annans. det är samma som med min före detta bästa vän + flickvän. hon hatar mig så mkt så han fick inte äns vara med mig för då gjorde vi hit och dit hon hade till och med suttit och ljugit för honom att jag sagt att vi har haft sex och att vi har gjort dit och hit och bla bla bla och att jag hade manipulerat min bästa vän nathalie att vara vän med mig för att hata henne för nathalie inte tog min föredetta bästis tjejs parti och hennes sida. jag menar HALLÅ? många jäkla problem helt ärligt men sånt som händer. försök ändå att gå vidare från dina "vänner" och ta ett rejält snack med din kille,för om han älskar dig så kommer han ta tiden att prata med dig,bara skicka iväg ett sms med att du är trött på hur han behandlar dig och du vill snacka med honom och det är snabbast möjligast annars kommer jag personligen själv åka hem till han och slå vett i skallen på han bor ju i malmö så ja haha x)
Cookielicious