Cat fight

Denna bilden fick mig att skratta rätt mkt haha,idag har min kväll varit okej rätt tidig hemfärd från krogen ska upp tidigt imrn så, iallafall så var jag hos en polare ute i bunkeflostrand och där finns en bar/pizzeria skulle handla mat var sjukt hungrig så det slutade med att jag hamnade i bar fight ist med en brud på närmre 60 bast bara för att jag hadde "trängt" mig före henne (hon stod mitt vid kortautomaten man betalar med) och jag sa faktisk ursäkta...men tydligen lyssna hon inte så hon började kränka mig osv......så blev lack sa "you see my care face"  sen började hon hålla med mina piercings om hur jag kan se ut så o blah blah blah..... asså ja orakar fan inte....
 
ska glo ett avsnitt av Gossip Girl och sen sova ska göra ärenden imrn. hehe
1
Elin

Vad är det på kattens tunga? :o

Svar: Jag har ingen aning.... XD
Cookielicious